Regnet det bara öser ner...

Jaha..så var man hemma i hösten igen...ser man på statistiken till den här bloggen så verkar det kvitta att jag var borta...det ligger på samma nivå ändå...

Orkar inte skriva om resan ikväll...får väl ändå säga att jag gjorde ett visst intryck på de andra...

Näe....ingen av oss fick servitriserna...

Nu ska jag packa upp och leta reda på alla kvitton så jag kan skriva en fet reseräkning imorgon..får väl köra en riktig uppdatering imorgon...

Måste ändå säga det...i söndags var det över 20 grader varmt och strålande sol i Schweiz...likadant idag...ville inte åka hem igen...kanske får söka något jobb där borta?

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Herr Tällberg

Vi vann, och Härenspam ligger före oss i skytteligan!

2006-10-25 @ 09:45:51
Postat av: Jerk

Say what?? Det är ju rent regelvidrigt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback