snusk, träning och resa..

Förlåt för det glättiga inlägget tidigare ikväll..jag inser det nu...sitta hemma en lördag och vara glad...sicket tok...

Glömde också tala om hur lycklig jag blev att Camilla och Henke Curling födde sin bebis idag...jag skulle hjälpa Henke att ta upp båten..kl.8 skulle jag vara där...suck..vaknade kvart i sju i morse..inte särskilt pigg..hade bara sovit 4 timmar (anledningen nedan)...skulle just till att kliva upp...då ringer Henke..hold your horses..vattnet har gått..jaha så båten ligger på torra land eller??...nej för fan det är dags..jaha..jag förstår..så du slipper kliva upp..somna om nu...sketagött..

Sorgligare är att jag tagit stort steg mot kristdemokraterna igår kväll..nästan natt faktiskt...till veckan reser de byggnadsställningarna för att bygga min balkong (balkongsex i vintern ska visst vara helt underbart..nån som vill prova??)..och då flyttar de givetvis mitt element..skulle se ganska konstigt ut annars...

Så? Vad är problemet..

Problemet är att jag har haft ett fetstort datorbord i hörnet där elementet ska vara...har inte kunnat flytta det eftersom jag ännu inte har flyttat över de filer jag vill spara från gamm-datorn..så igår kväll började jag spara över filer...lite wordfiler..några patetiska tonårsdikter...den där århundradets deckare som det bara skrivits 1,5 kapitel på...lite La Scala FC-tidningar (jag var oansvarig redaktör)...sen till det sorgliga..

Mina år som töttgubbe har gjort att jag samlat på mig ett ansenligt antal med nakenbilder på kändisar (in all fairness..inte bara nakenbilder..även vackra bilder..om ni förstår vad jag menar..)..de flesta är från -97 eller -98 då jag var riktigt på hugget...så i natt tittade jag på dem en sista gång innan de för alltid försvann ner i papperskorgen..så sorgligt...så många gånger som Ginger spice har hjälpt mig komma över frustrationen eller Erika Eleniak fått mig lugn igen...

Läste även igenom en hel del av mina skvallerspalter som jag skrev 1997-2000 (ungefär)...i de stod hur mycket jag älskade Musse och hur jag levde i celibat...tänk så lite som hänt sedan dess egentligen...stod även om hur jag tränade inför beach -98. -99 & -00...som sagt väldigt lite har hänt...men nu är datorn i förrådet tillsammans med det fula datorbordet (det är vitt..vad tänkte jag på egentligen??)..

Käkade middag med kusin som var i stan på mässa...frugan hans var trumpen och gick till ett annat ställe för att äta..

I morgon bitti drar jag till Schweiz, så blogg-redaktionen tar en välbehövlig paus på ett par dagar (oroa er inte..jag är snart tillbaks..)..den här gången blir det ingen dator med på resan...jag ska slippa checka in väskan..bara handbagage (skönt att vara man ibland..)...eftersom flyget går redan vid tio borde jag kanske gå och lägga mig nu..men va fan...

Roligast är ändå när Salo (ska äta middag med honom och Sabi imorgon) sa att jag skulle ta med mig ett par skor som är sköna att gå i...moi? Fan natur har jag sett hela mitt liv..nåt roligare kan vi väl göra?? Så det blir kanske bowling...the thing to do when in Switzerlandet...

Till den här resan har jag köpt en rulle snus till Remo...och några påsar med marinad till Sabi...snus får man alltid köpa till honom...han började snusa när han jobbade här uppe...tror det skedde efter att han låst ute sig efter en rökpaus..sent en kväll..ingen var kvar på jobbet...det var februari och både nycklar, jacka och plånbok var kvar på kontoret..

Nej...nu när jag inte har några bilder får jag väl surfa lite mer aktivt...ta det lugnt..om fyra sekunder är jag tillbaks...eller vänta..kan ta nån minut till..måste packa klart...

Kul det där jävla horoskopet från aftonbladet var då...inte fan fick jag nån kärlek den här helgen heller...

"Women, can't live with them..the end"

Jerk

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bara för att du är så jävla duktig och inte har ett piss att göra! ;) Men nu har jag ju faktiskt skrivit!

2006-10-22 @ 20:45:40
Postat av: Jerk

jag har ju massvis att göra :)..eller inte..läser ditt inlägg imorgon..nu ska det letas kvitton...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback