The adventure of a lifetime...

Jaha..vad säger man om en såhär dag...blä?
Har tvättat och strukit...kul i jul...

Ursäkta pausen..kom på att jag skulle skriva upp två tvättider jag bokat...annars glömmer jag det säkert..

VD:n släntrade förbi idag...suck...just när jag läste på Dåläs hemsida...han frågade om Quote Master..vår nya superduperbraiga offertmodul i Baan (eller hur?)...sa som det var...jag dubbelregistrerar såhär i början...använder den gamla databasen också..bara för att ha koll (är nog kontrollfreak när allt kommer in..tills jag tröttnar och skiter i allt...)..vet TP (min chef) om det?? Vet inte kanske...sa att jag skulle göra det i början iaf...

Till min räddning kommer en gårdare (jag vet..låter otroligt)...Jerker har varit jätteduktig med QM och använder det hela tiden...hon sa så..jag vet...låter nästan som "Jerker är jätteduktig, han kan gå på toaletten och torka sig alldeles själv"...men det var snällt iaf...

Annars? Näe..trist dag...hoppas det blir lite bättre imorgon...blir iaf lunch ute eftersom jag inte hade nog mycket falukorv hemma så det räckte till lunchen...

Gud, vilket liv jag lever...hur spännande är det inte?? Förstår om ni F5:ar min sida hela tiden för att se om jag uppdaterat bloggen...

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Här ska du få en kärleksvers att brodera i korsstygn:

"Jerk är en kille som verkligen vill,
han tokdrömmer om att få komma till
Allt som går på två ben kan duga,
för Jerk behöver man sällan truga.
Kjol eller byxa spelar ingen roll,
hur du ser ut kvittar också noll
Så slå Jerk en signal i kväll
så kryper han ner i din fäll.
Hör honom komma med ett lyckotjut
efter en hundradels lycklig minut."

Postat av: Jerk

hahahaha..tack Vonsan den värmde.. :)

2006-10-04 @ 22:41:14
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback