The early years..

The early years

Även jag har alltså varit ung...och smal...shit vad många kilo sedan...
Kortet är taget någon gång mellan 94-96..lite osäker när, men det är iaf inte mellan oktober 94-april -95 eftersom jag gjorde lumpen då (körde med bockskägg i lumpen)..och efter -96 är det inte eftersom jag fick jobb då (hade råd att äta)
Notera snusen i överläppen, ciggen i ena handen..hade säkert tuggummi i munnen också...

Kortet är taget på La Scala..krogen i Malung..av Örnie...en vacker tös som jag hade en kort historia med på högstadiet (jag gick i sjuan och hon var en tuff tjej som gick i nian..fan va cool jag måste varit..)..

Mannen (pojken) i bakgrunden är Svampen han och jag delade en lägenhet under den här tiden..en trea..där satt vi 50 meter från polisen och gjorde skogsstjärna...när vi hade bott i lägenheten i två veckor hade vi  redan fått två varningar..en till och vi hade åkt ut..på utflyttningsfesten kom polisen...grannarna gnällde över något (vi var de enda i 20-årsåldern i huset alla andra var gamla kärringar eller medelålders..)..

Så nu har ni något att sukta över...

/Jerk


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Så snuttig! Skrattar...

Postat av: Jerk

skrattar du...jag va ju the man to be :)

2006-10-14 @ 20:17:22
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Yvonne

*L* kan "typen" :o)

2006-10-14 @ 21:17:54
URL: http://vonsans.webblogg.se/
Postat av: Jerk

vad menar du? Är jag inte en trevlig, vacker ung man? eller?? ;)

2006-10-14 @ 21:39:01
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback