Wellpapp & dirty talk...

Nu är alla grejer på kontoret nedpackade...det tog tid, men jag fixade det...igår slet jag till kvart i åtta på kvällen...orkade inte blogga..var skittrött, tänkte att jag måste nog ändå komma in före åtta i morse för att hinna klart...hann ju inte rensa alla mappar...var trött..går nog och lägger mig nu...åh fan..repris på CSI...sista avsnittet för säsongen..hmm...får väl titta lite då..

Givetvis...somnade efter ett någon gång...klockan ringde kl. sex...funderade allvarligt på att skjuta mig..valde att snooza istället...kom till jobbet kvart över åtta...packade mina grejer...efter lunchen tog jag och Carro hand om köket...flyttade köksgrejerna till det nya kontoret...äntligen får jag en fönsterplats...men jag är övertygad om att jag får flytta på mig inom en månad för att komma närmare innesälj...suck...

Ericsson-säljarna gnällde på att jag bara packade och flyttade hela dagen..so?? När ska jag göra det då??

Kursen i Schweiz var väl inte helt perfekt planerad rent tidsmässigt...

Annars var den kul...

Lisa, den nya tjejen på innesälj är nog inte singel (fan!) hon sa "Vi har fyllt hela förrådet"..lät inte bra...vi måste nog anställa fler unga tjejer...tills vi hittar någon singel och nog desperat att gå ut med mig...

Speaking of girls...Mästerplaneraren har sagt upp sig...hon var 31...visst för gammal för mig, men ändå en som sänkte medelåldern på kontoret...så nu måste jag hitta någon ny att prata snusk med...testade med Group Führern, men hon blev mest förnärmad so the search continues...

I morgon ska jag vara på jobbet runt 8..sen drar jag runt lunch ut till Bromma för att hämta min dotter (om nu inte stormen sätter stopp för planen..)...äntligen..har inte sett henne på över två månader...vi går nog på hockey i morgon kväll...sen får vi se...

Hennes mor fortsätter att reta upp mig...hon skulle höra av sig igår kväll så jag vet när hon kommer tilbaks till sthlm efter att ha varit hos mormor...mutter mutter...

/Jerk


Kommentarer
Postat av: Lillebror

Fan.. Sluta använda den mindre texten, man tror juh nästan man blitt småblind på yngre dar...

2006-10-27 @ 14:43:02
Postat av: Jerk

skyll inte på mig..det är fucking webblogg som helt plötsligt ändrar det själv..jag vet fan inte varför..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback