Försent, för nyktert, för tråkigt..

Existentiella problem så här på lördagskvällen...

Jag vill träffa en tjej, så jag måste gå ut...men ingen vill ha en flohabba, så jag måste träna för att komma i form...då kan jag inte gå ut och inte heller träffa någon tjej...

Varför inte försöka med någon som inte är så ytlig? Någon som ser till ditt inre?

Ja, tjena...de vet man ju hur ser ut...jag vill inte ha en tjej med bröst som slutar vid knäna och en häck som slutar halvvägs ner till låren...gamla är de också eftersom det tar tid innan ytligheten försvinner..och jag är ju ytlig, så det funkar inte..

Kanske, försöka söka efter ditt inre djup själv då?

Mja...visst skulle kunna pröva vid naveltrakten..magen är så stor så där lär de finnas ett rejält djup...men..hålla på och utvecklas? jag var fullkomligt nöjd (i princip) när jag var 20...tränad...ja..mycket mer var det kanske inte, men det räckte...jag var lite mer påläst än polarna (besserwisser som jag är)...det räcker...Om man inte spelar TP, vad ska man då med kunskap till?

Hmm...näe...det är nog lättast att samla tomburkar tills jag har råd med en fettsugning...

"När hösten kommer och tiden gått för fort
När allt känns på rutin och redan gjort
Ska jag samla mina krafter och göra nånting stort
för dig, för dig , för dig"

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Jerk, Jerk, Jerk... borde jag trösta dig eller skälla på dig? :o)

Hm... eftersom jag är så snäll och rar ska jag peppa dig; inte är du så fet, inte kommer du att va singel så länge - många träffas ju efter 50+ och då spelar det ju ingen roll hur runda nån av er är för då kommer ni ändå inte att orka ha sex.
Nu känns det bättre va! (Du behöver inte tacka mig, jag är snäll av naturen) :o)

Postat av: Yvonne

Har DESSUTOM lagt in lite ögongodis åt dig på min blogg; kändes som du behövde en tuttbild. /Din Vonsanvän i nöden

2006-09-23 @ 23:58:55
URL: http://vonsans.webblogg.se/
Postat av: Jerk

Ska jag behöva vänta 19 (ok, mer 18) år till..vad roligt..vad ska jag göra under tiden då??
Du hade förstås kunnat straffa mig också ;)

Tack för bilden..den eeh..hjälpte ju..känner ingen sexuell frustration efter den bilden..

2006-09-24 @ 18:38:13
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback