47:an Löken

Eftersom jag inte gjort något de första åtta timmarna jag varit här idag kan jag väl lika gärna fortsätta med det..

Jag har idag äntligen uppnått den status jag borde i Drömelvan-tävlingen på jobbet..en Schweizare vill vara med, men eftersom jag är experten vill han att jag ska ta ut laget..har inte svarat än om jag är med på det..då kommer jag ju att konkurrera med mig själv? Min ärlighet förbjuder mig också att ge honom ett uselt lag...måste fundera på det här lite..jag har inte tagit ut mitt eget lag än..eftersom alla kan se vilket lag jag valt väntar jag till imorgon kväll eller lördag förmiddag..de ska inte ha några fördelar på min bekostnad..det räcker med att de kör över mig under arbetstid..

Ikväll ska jag gå på mitt sista spinningpass för ett gäng torsdagar framöver...i fortsättningen blir det korpfotboll på Långbros grus fram till september..lite sorgligt..det här är det enda passet med en snygg instruktör...då vi stretchar bröstmusklerna hänger tungan utanför...

Nja..om man skulle..löka lite till innan det är dags att gå hem?

Kommentarer
Postat av: Cliff Hanger

Skumt att ta ut ett konkurrerande lag. Annars finns ju "Drömhjälpen" som är som Harry Boy. Det kanske kan vara ett alternativ?

Postat av: Jerk

Hmm..får fundera på det..känns inte rätt iaf..blir märkligt..hmm..den här spelaren får Krille och den där tar jag..

2007-04-12 @ 22:28:45
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback