Cry-baby...

I'm such a wuss...satt och hånade (i mitt inre) Linus Wahlgrens rollfigur i "Hundtricket"..meh..sån romantisk smörja, hur fan kan man vara så mesig..

Sen tänkte jag på den här utmaningen som cirkulerar i bloggvärlden..den med tio första, nio senaste och blablabla..jag har gjort den en gång tidigare..försök inte utmana mig..ni får helt enkelt gå igenom min blogg..alla en miljard inlägga komplett med stavfel, generaliseringar, ointressant förpubertal rappakalja och bedrövliga argumentationer..

En av frågorna. När grät du senast?

Svaret..typ när far dog eller något..nejnej..när jag såg slutscenen i filmen "Hundtricket" tidigare ikväll...
Men tjena..vilken karl..förlåt, fel av mig..mes ska det vara...nu har jag för alltid blivit av med mitt Mansmärke..kan lika gärna kliva över på den andra sidan och ta den där bak istället...blir väl ingen skillnad ändå...samma sexuella frustration, samma hänga vid baren med en öl i handen...

Nej, försök inte..ingen gillar mesiga killar...lika lite som vi killar gillar ultrafeminister som aldrig rakar sig eller..nej..kommer inte på något rent kategoriskt mer som jag inte gillar..jag kan överkomma allt för lite bröst...skulle vara om någon tjej började försöka vara min morsa då..det skulle jag inte stå ut med..det finns en anledning att man flyttar hemifrån...

"Please get out, get lost
You hurt me one last time
I had enough
The deal is off"

Kommentarer
Postat av: Angie

Mansmärket är officiellt utbytt mot Mensmärke.
You little pussy.
(Jag såg också filmen, men jag bölade fan inte. Vill du låna lite testosteron?)

2007-04-14 @ 02:12:32
Postat av: Jerk

du får bära byxorna i vårt förhållande ;)

Postat av: Angie

Precis som i mina andra förhållanden hittils.
Har du sett "Borat"? Det finns en scen när han stolt går omkring i sitt amerikanska hotellrum, sätter sig på en stol, är skitmallig över rummet/stolen (värsta b-rummet) och säger "King in the castle, King in the castle. Look at me, King in the castle.." Det är typ.. jag. So down on your knees, bitch.

2007-04-14 @ 03:19:06
Postat av: Jerk

Tyvärr har jag inte sett Borat, men jag vänder mig Ö-bro och knäböjer ;)

2007-04-14 @ 03:19:23
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Linda

Tycker du ska se filmen "Dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta" - kan du se den utan att lipa är du en oromantisk, känslokall man och lipar du är du en fin, romantisk önskedröm.

Och jag visste att du skulle hitta till min urringning... Erkänn att du är lite avis på popcornen :p

2007-04-14 @ 07:19:33
URL: http://blogg.passagen.se/lee79
Postat av: Jerk

Så du menar att jag vinner vad som än händer? ;) Grymt avis på popcornen..

2007-04-14 @ 11:39:16
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback