Lite ordbajseri bara för att...

Hmm..jag har egentligen inget att säga nu..som vanligt då..men..såg att det här blir inlägg nr 750 och tänkte jag var tvungen att göra ett inlägg..

Har bara legat i soffan sen den äckligt flottiga pizzan..Hawaii + köttfärs + bea-sås..köttfärs och beasås gör sig oväntat bra tillsammans..som vanligt drack jag mjölk till pizzan..undrar när jag ska bli sådär vuxen och kontinental så jag dricker vin till maten..helt sjukt egentligen..stora karln dricker mjölk...inte dricker jag kaffe heller...lärde mig aldrig det och nu är det försent..jag ligger i princip redan för döden..

Om jag ska bli stalker så måste jag anstränga mig lite..man måste googla...var hon bor vet jag redan..kunde inte hennes efternamn och då går det inte att googla..snilleblixt..trycker in det på hitta.se...ordvitsarna flimrar förbi i hastig takt när jag ser det..eftersom jag inte tänker outa hennes efternamn här väljer jag torrt att konstatera att det är tur att hon inte är från Östergötland...

Undrar vad jag skrev i smsen egentligen..skit..ska jag verkligen ångesta över det här? Nu vill jag dricka igen..jag måste lära mig att inte låta sådant bekomma mig..lära mig att tänka..de ska vara glada över att känna mig och inte som nu tvärtom där jag likt en kompiskåt iller suger ur allt syre i mitt rum med mit ständiga orerande om mig, mig och mig..alltid när någon berättar något lyssnar jag och sen säger jag..jag vet, när jag blablabla och det behöver inte ens handla om samma sak..när någon diskuterar politik inflikar jag något om temperaturen i Svegs ishall..

Förresten..jag måste vara en dåligt uthållig stalker..jag byter ständigt stalker-material...och eftersom jag är så eeh bekväm orkar jag inte göra något mer än att googla heller...och skicka mängder av patetiska sms..

Ska googla lite nu..

Kommentarer
Postat av: Blue

haha jag sitter här och fnissar i min ensamhet... närå jag ska lägga mig alldeles strax. Men till dig kan man ju inte tala om hur mkt eller hur lite kläder man har på sig... för då stalkar du väl snart min blogg. Hahaha

Postat av: Jerk

hehe..nej men skulle jag?? ;)

2007-04-30 @ 09:53:02
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blue

Japp

o vad har du gjort med bloggen.. helt plötsligt får jag vara med o kommentera... utan att behöva fyllerian fyllera varenda gång

haha

Det kanske hjälpte att vifta med kläderna lite *asg*

2007-04-30 @ 23:10:13
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Jerk

hmm..det förklarar varför jag måste fylla i varje gång nu istället..

2007-04-30 @ 23:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback