Country girl, take my hand...

Gick och la mig efter fyra i natt..nykter..varför var det så viktigt at vara vaken så länge?

Iofs...jag var vaken betydligt längre..plockade upp "Flickan som lekte med elden"..skulle bara läsa ett kapitel..kvart i fem la jag ner boken för att försöka somna..det är stört omöjligt att läsa så lite när jag väl läser..jag är grymt dålig på att läsa när jag inte har semester..måste läsa ut den däringa boken nu..och sen köpa den sista också...stressmoment...

Turligt nog blev jag väckt av en av de nattliga ringarna som undrade om hon skulle ha ångest över något...jag svarade nej...varför lägga på mer sten på bördan som baksmällan innebär...

En timme kvar tills det är visning av min kärlek..tar mig nog en titt på väg till O'Leary's...hmm..nu har jag nämnt krogen i de tre senaste inläggen..nästan som om jag promotar stället...

Borde diska..kanske borde ta tag i livet också...eller skjuta mig...

Söndagar ska vara ligga i soffan och läsa..inte som idag...fotboll på krogen, fotboll på Söderstadion och sen fotbol på tvn..hade jag haft en sambo hade hon packat väskan idag...

Jag vet..sambo? Jerker? Tja, om helvetet fryser till is kanske..eller när grisar flyger...han har sex en gång sedan får han storhetsvansinne och börjar jiddra om sambo...

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Besökte du kärleken? Var hon/den/det lika fin som på bilden?

2007-08-19 @ 14:45:36
Postat av: Jerk

Vackrare...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback