Mindre än två dygn kvar tills min största kärlek kommer till stan..

Talade med GKAM idag...blir sen kväll på måndag...så derbyt går bort..fick ringa dotras mor och berätta det...då blir dotra ledsen...inte mycket att göra något åt..

Så när vi skulle bestämma tid för när hon ska åka upp till Dalarna så kollade jag busstiderna på..blir runt lunch..enda tiderna som finns...nej, vänta finns en buss som går 17:30 också...vänta ska kolla med dotra..

Vill du komma till Falun på eftermiddagen eller sent på kvällen?
- Sent på kvällen, sent på kvällen..

Nu vet jag vad jag kommer göra på kontoret hela måndagen...inte mycket...dotra kommer låta "pappa, pappa..titta här..".hela dagen sen är det dags..lämna henne på bussen och sen åka tillbaks till kontoret med klump i halsen...wow..rolig måndag..

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Klump i magen e inga roliga grejer. kram

2007-08-30 @ 10:27:45
Postat av: Jerk

Näe..men jag vet ju att det jämt är så när hon åker ifrån mig igen, så..jag är van..lyckligtvis är jag guldfisk också så efter en timme har jag glömt att hon varit här :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback