Vad bygger ni för något egentligen??

Direkt jag skrivit föregående inlägg kom Kash förbi..någon som är sugen på lunch? Ja, va fan..skönt att gå nu...käka en club sandwich på Italian grill, sen Clas och så tillbaks till kontoret...

Tog en omväg..tänkte att nu jävlar ska jag ta reda på vad den där däringa cement-konen är för något egentligen...kommer dit...tomt...tar ett kort med mobilen iaf (jag lägger upp det sen..)...då kommer de på rad..byggarna..ställer frågan mer eller mindre rakt ut..svaret:

- Vet inte, vi har bara fått order om att vi ska klä den...

Sanslöst..jag kommer gå under innan jag vet vad det är..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart tog du vägen? väntade på dig....

2007-08-24 @ 16:36:19
Postat av: Jerk

Jag var på Food court och åt lunch...lite svårt att veta vart jag skulle vara?

Postat av: Blingbling

Släng upp bilden nu så jag får se vad det är =)

2007-08-24 @ 20:23:48
Postat av: Jerk

Den kommer..måste leta fram den däringa bluetooth-grejen till datorn först..det lär antagligen ta någon vecka :)

2007-08-24 @ 20:34:19
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback