Att uppfatta köpsignaler..

Helvetet fortsätter..från att ha haft kontroll på mejlboxen och arbetsuppgifterna när jag lämnade kontoret halv sju igår kväll är det åter kaos och oordning när jag återvänder strax före nio...

Varför måste det finnas så många morgonpigga som vill att just jag ska få en massa arbetsuppgifter 3 dagar före jul?? Räcker det inte snart? Varför får inte jag några julkort? T som sitter bredvid mig har fått massvis...

Och det är ju tur att jag väljer att skriva ett kort inlägg där jag beklagar mig om hur mycket jag har att göra istället för att ta tag i skiten..

Kommentarer
Postat av: vargakvinnan

med risk för att låta så där hurtig och snusförnuftig, men jag skriver ibland ett liknande inlägg som faktiskt får min ända ur vagnen!

Postat av: Jerk

Det kommer ändå inte ge mig några julkort ;)
Nåväl, jobbar jag på ordentligt imorgon kommer nog allt att lösa sig..

2007-12-19 @ 21:50:15
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback