Biljetten klar, bara att supa..

Det ska fan till att ha så svårt att bestämma sig för när man ska åka upp till skogen vid jul...nu hade jag inte direkt mycket att välja på..en helstressig fredag eller söndagkväll...

Det blev söndagkväll..jag hoppar av hållplatsen två mil från godset ca 23 på kvällen..mitt nästa projekt blir att försöka få någon att hämta mig..kommer antagligen sluta med att lillebror får rätt och jag får åka spark två mil...

Hem från hem blir bättre..en torsdag runt lunch...landar i staden strax efter 18 på kvällen..gott om tid att packa upp, slappa framför tvn och sen sova några dagar...det ser jag nästan mer fram emot än att åka upp till skogen..

Har beställt öl och whisky av lillebror också, så jag ska väl överleva att behöva spendera 1,5 vecka med familjen antar jag..lite synd var det ändå...hade tänkt ta en djungelfylla på lördagen innan julafton uppe där..får skippa det nu...

Nästa projekt (efter att ha fått någon att hämta mig den 23:e..läs längre upp) blir var jag ska dricka in juldagen någonstans...skogen eller byn..var i skogen ifjol och byn för två år sen..det borde betyda byn...fast då kommer de vanliga logistiska problemen..hur tar jag mig ner dit?

Det ska fan till att vara utan bil när man ska till glesbygden...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej du
Jo visst vi såg den på stureplan oxå. Åkte förbi med Anna raggandes slåendes på plåten.. Feels like home. Du nu har jag länkat till din blogg på min blogg....
Ha det!
/Sofia

Postat av: Jerk

Åh, tackar :)

2007-12-12 @ 00:47:45
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback