Ledbruten, inte ens halvvägs..

Efter 4,5 timmes städning är jag snart klar med köket..spisen, skåpet under diskhon, diska lite, lampan är kvar..

och golvet då...det tar jag med övriga gigantiska 34kvm imorgon..undrar om jag verkligen blir klar imorgon? Jag e fan långsammare än någonsin..jag ska ju tvätta imorgon också..fan så skönt det kommer bli..ungefär till sporten antar jag..då kanske jag är klar..det får nog bli ett litet nattpass också..

Tänk att det kan ta sån tid att städa en lägenhet?

Precis nu fladdrade Ida förbi på West End Star...fan ta tv3 om hon inte går vidare..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Bra jobbat. Ha en bra forts på kvällen.

Postat av: susfu

Vet inte för hur länge eller i vilken omfattning... men jag är eventuellt tillbaka för att spy galla över världen ett tag igen... Och ja, du är fortfarande en dåligt påläst idiot. Puss Puss

2007-12-09 @ 00:36:54
Postat av: Jerk

BB: Städade nästan klart köket..snart är det sängen..jättebra kväll..
Susfu: välkommen, jag har saknat dig..orka läsa på..jag lever i verkligheten istället ;)
Kram

2007-12-09 @ 00:42:17
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: susfu

;-) hehe, bra idé?

2007-12-09 @ 00:44:36
Postat av: Jerk

Det vette fan.. :)

2007-12-09 @ 01:03:19
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback