Jag, tårta, en städerska och en spinningcykel..

Nästan innanför flextiden idag..bra start på veckan..sen slog jag på datorn..3 mail som förklarar att "your mailbox is over it's size limit"..men hjälper det då att ni skickar flera mail om det? Så jag skulle behöva rensa mailboxen..och vem har tid med det när materialdeklarationer och annat skit bara drösar ner över mig...

Lunch...gott..stekt fläsk och stuvade makaroner..surfa lite..läsa Falukuriren.se...kolla lite bloggar..Vonsan sjuk..stackarn...fortsätta jobba..

Får en förfrågan märkt BRÅTTOM från hoky..sekunden senare kommer frågan om hur det går med Åsas förfrågan...men fan kan bara göra en förfrågan åt gången..så jag gör BRÅTTOM-förfrågan..sen är det dags att göra sig redo att avsluta dagen..just det Kash bjöd på tårta också...och chefen hade köpt godis, gått på möte och lämnat den öppna godispåsen på sitt skrivbord..svin..jag kan inte motstå sånt..äter alltså godis..prima sockerrus..

Går och tränar..tredje dagen i rad..trots grymt stel rygg går det nästan bra..för bra..jag måste ha fuskat..hade iaf en kvinna framför mig idag..kanske därför det kändes lättare??

Städerskan hann jag med att hälsa på också..tyckte nästan att jag skymtade ett leende där? Hmm..nåt på gång..någon som tjänar pengar också till skillnad mot en annan...yup..så får det bli..

Kommentarer
Postat av: Yvonne

hur hamnade jag bredvid falukuriren och stekt fläsk... :o)

Postat av: Jerk

Alla goda ting är tre ;)

2007-02-12 @ 23:38:10
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback