Answer the question Jerk!!

Dags för det stora avslöjandet då (spelar stämningsfull musik)..

1. I min ungdom fick jag 3 semesterresor till USA betalda av min 4 år yngre amerikanska flickvän, som jag för övrigt träffade på nätet, och hennes föräldrar.
Sant. Fjärde året på teknisk IRC:ade jag på nätterna istället för att gå till skolan på dagarna..180 frånvarotimmar senare satt jag på ett plan till Philadelphia, där jag träffade Patsy IRL för första gången..Se Blue..jag har haft "flickvän"..men det var ett tag sen nu..det här var mellan 94 & 96..sista resan över betalade hon själv för sina modellpengar..3 gratisresor..kläder i massor..jag tjänade in mina usla betyg ganska snabbt..
2. Jag och en polare drack after shave för att bli berusade när vi var unga.
Sant. Hm, den här innehåller ju alkohol..vi måste testa..sedan drog vi till Vansbro..dagen efter hade jag fortarande smaken av after shave i munnen..(Steff var visst med..Mange spydde..och ja, Ellinor..man kan vara så dum..sedan sa kusin min att det var farligt..men men..lite sent då kanske..).
3. Jag har fått Henke Larsson att le lite snett i Globen när jag lätt upprört förklarade att man kommer fan i tid till matcherna eller väntar till avbrott i spelet innan man letar upp sin plats.
Falskt. Jag var där, men det var Mikey T som sa det när halva fotbollslandslaget släntrade in på läktaren..mitt under spelet..
4. Jag har fått en programledare på P3 att skratta när jag i direktsänd radio förklarade att det är för tråkigt att springa (apropå en kommande match i fotboll).
Sant. Morgonpasset ringde upp när jag var i USA och hälsade på Patsy. Han sa något i stil med..Hoppas du har tränat nu för du ska spela B-lagsmatch när du kommer hem..Usch då svarade jag..Vaddå är du inte sugen..Nej, det är så tråkigt att springa..han avrundade med att säga att det var mina arbetskamrater som skickat in det..Arbetskamrater? Int' jobbar jag int' svarade jag..Det kan fortfarande finnas kassettband i Malung med min tid i etern..
5. Jag har åkt taxi med Magnus Hedman i Glasgow..jag betalade inte...
Sant. Vann en resa i Drömelvan (Aftonbladettävling) till Skottland-Sverige i november -96..vi varca 100st..efter en blöt kväll på nattklubb..då bussen redan hade åkt tillbaks till hotellet blev det taxi med Hedman och någon från Aftonbladet..snubben från Aftonbladet betalade..vi åt Fish & chips ihop också..dagen efter hade de bytt bussar..jag som var smart och inte ville betala garderovsavgift hade lämnat jackan i bussen innan nattklubben..dagen efter stod jag i bara skjorta och skulle på match i svinkalla Skottland..Aftonbladet gav mig en gul Drömelva-jacka..men du får bara låna den..visst visst..slängde den härom året..

Så..de som hade rätt var Lillebror och Humle..som pris slipper ni se mig i byn före påsk..hade någon tjej vunnit hade jag kunnat tänka mig något annat pris..

/Jerk

Kommentarer
Postat av: Blue

Hmm tja där ser man... hehe

Nä att du varit nära med tjejer det förstod jag ju eftersom du har en dotter.... men som en unge sa när jag jobbade på ett fritids, till en annan fröken... du har gjort det tre gånger, fniss.

Just den fröken hade tre barn.

Postat av: Jerk

meh..någon gång mer har jag väl iaf :)

2007-01-11 @ 21:44:48
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blue

*asg*

Den kommentaren var bara fööör bra. Fast jag inte har en aning om hur du låter så kunde jag höra dig uttala orden.
*ler*

2007-01-11 @ 23:02:37
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback