If you can't beat them, join them..

Magsmärtorna är väl bättre iaf..men inte bra..har inte tränat på hela helgen pga dem..det kanske är manssmärtor?

Seriöst, jag har iaf kommit på vad smärtorna påminner om..det påminner ungefär om hur det känns när man ätit för mycket godis...det jävliga är att de envisas med att vara kvar hela tiden..

Så, man som jag är tog jag saken i egna händer och köpte ett halvkilo smågodis..såpass att smärtorna verkligen ska vara för att jag ätit för mycket godis..sen kan jag ju passa på att gå upp de hekto jag gått ner under veckan också..

Vaddå?? Jag har inte brytit några godisregler..jag får köpa under högtider, när dotra är hos mig och ska lörddagsgodis eller när det är nedsatt pris...priset idag var 29 kr/kilot på ICA..fullt tillåtet alltså..

Det värsta är att jag inte var sugen på godis, så jag sitter här och plågar i mig godis (call me Mr Brain..)

För övrigt har vi "strategidag" på jobbet imorgon..hela världen har det (alla på företaget alltså)..det innebär att vi får gratis lunch och sen ska gå igenom någon Powerpoint presentation om hur ledningen menar med ledordet för året...suck, stön, gäsp är min kommentar..de försöker verkligen kväva min nyfunna inspiration..

Bara vi inte ska sitta i grupper och diskutera skiten också...jag har aldrig kunnat ta sånt på allvar..ett år hade Teknikavdelningen nån sån där workshop..Sara tröttnade till slut och sa skärp dig, det är på allvar!!

Mitt svar? Nej, det är det inte..det handlar bara om jobbet...

Hon har gått vidare och blivit säljchef på ett annat företag..jag har fortfarande samma tjänst..wonder why?

Kommentarer
Postat av: Vargakvinnan

magkatarr? hoppas det blir bättre snart med manssmärtorna. :) ps. är det ok att jag länkar till dig förresten?

Postat av: Jerk

Magen känns nästan helt bra nu..så det är nog lugnt..klart det är ok att du länkar :)

2007-01-22 @ 21:49:10
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback