Vi är Bajen, vi är från Södermalm...

Bajen vs Gnaget 2x2-0 var verkligen årets rulle..min fanatiska sida fick uttryck av att jag satt i soffan och skrek på sop-gnagarna när de ruffade..trots att matchen spelades för snart ett år sedan..men det var trots allt vackert att se..skillnaderna på startelvorna var ju sjuk..5 spelare utbytta mellan matcherna..nåja..

En annan glad nyhet är att Bajen även slog Gnaget ikväll..nu har de 5 poäng ner till kvalstrecket och en match mindre spelad..de borde klara det..hade planerat att gå på en match med dotra när hon kommer upp hit nästa gång..tyvärr landar hon i slutet av andra perioden, så vi får stryka det..synd..det är helt underbart att höra henne skrika "kämpa Hammarby, Kom igen Bajen"...sen ber hon mig sjunga en sång också..den hon lärde sig på Söderstadion i somras..

Annars..tråkig dag i soffan..mycket tv..lite äta (av uppenbara skäl..)

Ska kanske ta och försöka somna in lite..får vi se hur det blir med jobbet imorgon..blev trots allt någon timme idag..kollade mailen 3-4 ggr och skickade lite svar på ett par av dem..så mycket man nu kan svara på när man inte har tillgång till servern..

"Från Södermalm kommer vårt lag
som spöar djurgården och gnaget varje dag
Och fanan vår är grön och vit
Så ni ska passa er för vi är Hammarby"

Kommentarer
Postat av: Vargakvinnan

äh tråkiga dagar i soffan är inte alls fel.. ;) de har jag jämt! hoppas på en bättre dag idag?

Postat av: Jerk

nja..det går väl an..idag har jag sett på Barbarella, så..dagen får väl duga :)

2007-01-30 @ 15:02:33
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback