True Love...

Idag, eller kanske inte just idag (mitt minne sviker mig lite) så fyller tjejen som tog min oskuld år. Det är några år sedan nu, men jag är helt säker på att hon är kräfta (fast jag var också helt säker på att hon fyllde år 22 juni, så..)..i vilket fall som helst så fyller hon 33 runt den här tiden...så hon är äldre än mig (ööh ja, hela 4 månader..)..

Det var snabbt avklarat, vi var båda nyktra och vi var ihop med varann när vi tog varandras oskulder i hennes flickrum på Axel Johnsons väg...

Som vanligt (det är väldigt flitigt förekommande) så var hon inte från byn, jag träffade henne på klassresan till London på vårterminen i nian, hon sov i hytten bredvid och jag spenderade varje kväll i London på hennes hotellrum, när vi sen åkte tillbaks delade vår klassföreståndare ut Toblerone till varje elev som en vinst i någon kategori...min var resans Casanova..
När jag kommit hem följde ett par veckor av flitigt telefonerande. Jag fick ringa eftersom hennes far vägrade betala deras telefonräkning pga hennes telefonvanor..det här var på den tiden när Telia Sonera hette Televerket, de körde omkring i oranga bilar och rikssamtal fanns fortfarande..så det blev dyrt..jag fick en redig utskällning den dagen när telefonräkningen kom, men vad skulle jag göra? Jag var ju kär...

För att visa vilken bra smak jag hade redan på den tiden kommer här en bild på henne...

First love

Är hon inte fager så säg? Hon var så timid och blyg att jag knappt vågade röra henne..
(Susfu, här är bilden jag lovade dig..)


Kommentarer
Postat av: Susfu

Vaya! Qué bonita :)

Postat av: Jerk

Say what? No habla espanol.. :)

2007-06-25 @ 22:27:06
Postat av: Susfu

Sötnos :) Syns verkligen att bilden inte är från igår :D

2007-06-25 @ 23:03:25
URL: http://susfu.blogg.se
Postat av: Jerk

Sötnos..hon eller jag? ;)
Näe..den måste ju vara gammal..jag har ju inte sex längre..

2007-06-26 @ 00:14:53
Postat av: S

äh hon var ju läcker! :)

2007-06-26 @ 11:28:40
URL: http://detsofistiskamanifestet.webblogg.se
Postat av: Jerk

:)
Kortet togs en kväll när jag glömt kameran på deras hotell, så jag fick tyvärr aldrig se henne i den utstyrseln...

2007-06-26 @ 14:45:47
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Susfu

Det är det jag kan sakna med att man hade film i kameran: Överraskningsmomentet när bilderna kom tillbaka från framkallningen =)

2007-06-26 @ 19:23:00
URL: http://susfu.blogg.se
Postat av: Jerk

Hon hade visserligen varnat mig, men ändå :) underbar bild..å andra sidan..med digitalkamera hade jag sluppit kortet när en av mina klasskamrater vresar upp röven på studentfesten..

2007-06-26 @ 20:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback