Äntligen lycklig..

Nästsist från jobbet ikväll...ja, jag var väl sist till jobbet så det är kanske inte mer än rättvist..

Kan inte släppa det..städerskan..tittade hon inte lite extra när hon sa hejdå idag? Något på gång där kanske?

Ja, jag vet..vilken slampa jag är...här har jag ångestat och googlat Kärrtorp i en vecka och så säger en annan tjej hejdå och I'm lost...

Skippade spinningen idag..tyckte det var lika bra att jobba en full dag..förlåt, jag menar givetvis att sitta med mitt feta arsle på kontorsstolen i hela 8 timmar..blir ändå tre träningar den här veckan..

Har insett att jag inte behöver obsessa så mycket över skiten..blir ingen beach -07 ändå..jag började träna alldeles för sent för det...ungefär tre år för sent...får sikta in mig på Beach -09..kommer bli lycklig då...yup..slut på misären..Jerker, 73kg, kommer rocka uteserveringarna och flexa med sina biceps så blingbling-katterna blir alldeles till sig, sen tar han dem med sig i stadsjeepen hem till sin takvåning vid Medis...där lyckliggör han dem 3 ggr var innan det är dags att hämta hem ett nytt lass...

Jo..det är säkert så blir det..vet inte riktigt varför jag tar SUV:en de här 100 meterna som jag kommer ha till uteserveringarna, men eftersom jag kan så gör jag det...snuskigt rik är jag också..

Iofs..eftersom jag är 34 då är väl risken att jag helt hamnat snett..springer omkring i cykelbyxor och såna där avklippta handskar och tror jag är cool, eftersom det gråa har tagit över har jag tokblonderat håret..vaxar överkroppen...fet guldring i örat, 3 kilo guldhalsband och pratar förortssvenska trots att jag är upväxt i glesbygden...tror skratten jag får är med mig och inte mot mig..sedan slutar jag bitter och psykiskt slut som en äcklig blottare eller våldtäktsman som är så vek så de enda jag lyckas dra omkull är 93-åriga tanter med rullator...

Oj, ok..eeh...va fan...så blå kände jag mig inte när jag började skriva..men, tja..va fan säger man..fick en liten ålderskris-knäpp igen idag..skyndade mig hem från tuben för att se på..ja vaddå? berätta, berätta...nej, inte något inspelat OC-avsnitt eller något sånt...jag skyndade mig hem så jag inte skulle missa programmet om Göran..

Är nog dags att skaffa den där vapenlicensen nu..så jag kan skjuta skallen av mig..


Kommentarer
Postat av: Susfu

Kan hålla med om allt utom vapenlicensen... och 2009, jag siktar mer på 2012 ;)
/S

Postat av: Jerk

iofs..vapenlicensen är väl mer för att jag jagar älg..och jag tror verkligen att jag ska ha hunnit bli så rik till 2009 att jag har råd att fettsuga mig då ;)

2007-03-20 @ 13:12:58
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback