Det är hårt när man ser sig själv med nya ögon..

Ok, det är officiellt nu...jag mår illa över mig själv..

Idag har jag kört ett spinningpass, spelat två innebandymatcher, diskat, tvättat (mellan 21-23 på kvällen) och nu ska jag avrunda lördagen med att stryka..

Pizzan kanske inte riktigt passar in..men det är ändå ingenting i sammanhanget..hade jag intagit den med ett sexpack öl och en kanyl heroin kanske man kunde säga att summan av lördagen varit noll, men nu..jag ligger hur högt som helst på präktighetsskalan..inte i närheten av den farlige rebell jag vill vara..

Kanske får inse det..I'm a wuss...

Kommentarer
Postat av: Blue

Your the King of wuss....

Närå... sorry att jag aldrig dök upp i trench och raffset men jag hade lite annat för mig. Hihi

När du känner för det kan du få komma hit annars och stryka och vika tvätt... har hur mycket som helst. Du gillar ju sånt har jag läst. *asg*

Postat av: Jerk

Nja..gillar är nog helt fel ord, men jag tycker inte om när det är stökigt, så jag stryker gärna direkt jag tvättat, så jag kan hänga in kläderna i garderoben..fast det tog emot igår..att stå och stryka kl. 12 en lördagskväll.vad hände med livet liksom?

2007-04-01 @ 14:02:27
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: S

hahaha. haha. hahaha. det var roligt.

2007-04-01 @ 16:42:32
URL: http://detsofistiskamanifestet.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback