I love Monday so much I'm not getting in bed 'til Tuesday..

Fan vilken bra måndag!! Jag tränade för första gången på 1,5 vecka...jag sa upp canal digital (för godset..ingen mer parabol där uppe..) efter bara några veckors tjat....jag sa upp ett telefonabbonemang...efter endast 3 år...jag har inte använt det sedan dess, men eftersom det bara kostade 27 spänn kvartalet de första två åren så blev det aldrig av...men när det gick upp till 46 kronor per kvartal blev det till slut dags att få slut på det..tog nästan ett år..

Blev mest överraskad att ett av alternativen när man ringde kundtjänst var "Vill du avsluta ditt abbonemang tryck 4"...ganska dåligt självförtroende hos det bolaget?

Jobb? Va? jo..tja...kanske borde engagerat mig i det också..kom iaf in mer än en halvtimme tidigare än förra måndagen..det kallas framsteg..hälsade på någon höjdare...talade med en säljare som var på väg till Götet..han undrade hur det såg ut...eeh, innebandyn på onsdag eller fotbollen på torsdag? Nänä..den nya controllern..meddelade honom att det var väl okej, men jag tyckte jag såg en ring på fingret..fick direkt order om att gå dit och kontrollera saken..som tur var hade jag ett ärende till IT-teknikern..och mycket riktigt, mina ögon funkar fortfarande..en ring på fingret..vi har redan protesterat hos ledningsgruppen..

Jag är för övrigt chef över Sourcing & logistics en dag till..med attesträtt...funderar på att skaffa mig en mobiltelefon..kanske högre lön? Jag har bara en dag på mig nu...

Skulle beställa lite skivor ikväll också...Sällskapet bla (ja, Angie och Susfu..jag vet..jag är sen...)..och några till..slutade med att kundkorgen visade på 2300 pix och runt 30 skivor..hmm..får nog dra ner lite..kom ner till 1400 då gav jag mig...

Den där leken "Gul bil" verkar tydligen vara väl spriden i Sverige..frågan är bara var fan den kommer ifrån??

Kommentarer
Postat av: Susfu

Men sällskapet är kvar i kundkorgen?
Den är väl värd sina pengar

Postat av: Moddan

Den dagen du vinner GUL BIL har din dotter redan gått vidare och tycker att du är töntig :) Ledsen att säga det men så är det!

2007-05-22 @ 08:09:41
URL: http://moddansgavel.blogspot.com
Postat av: Jerk

Susfu: Jodå, den kom sagt med..det blev en hel del skivor kvar så..och den var en av de som jag redan innan bestämt mig för..
Moddan: Nejdå, jag ska träna nu tills nästa gång hon kommer..bara leta gula bilar och inte kvinnor i kortkort eller urringning, det kommer att bli svårt, men det ska gå..jag måste hinna vinna..jag vill inte stå där när hon är 12 och köra den leken..få den där Är du helt hjärndö-blicken :)

2007-05-22 @ 09:33:44
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: S

alla har väl kört med gul bil:p

2007-05-22 @ 17:06:26
URL: http://detsofistiskamanifestet.webblogg.se
Postat av: Jerk

Alla utom jag verkar det som..ytterligare något som mina föräldrar förvägrat mig..vilken traumatisk barndom jag måste haft..du kanske får ge mig lite extraträning i det, så jag kan vinna över dotra nästa gång? ;)

2007-05-22 @ 17:20:50
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Angie

Det är okej att vara lite trög, jag har till exempel inte tänkt gå på derby förrän jag är ungefär 95 och både blind och döv, så du är förlåten. Med viss reservation, ofc.

2007-05-22 @ 21:23:57
Postat av: Jerk

tack Angie..nu kommer jag att kunna sova inatt..var väldigt orolig innan jag fick ditt svar..skivan kommer nu iaf så..betyder det här att jag klamrar kvar på topplacering hos din mor också? ;)

2007-05-22 @ 23:05:52
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback