I väntans tider..

Dagen började bra iaf..inne på kontoret redan halv nio..det är lite skrämmande att det gått så lätt att komma in tidigare..åldern..åldern..snart är jag inne kvart över sju på morgonen också..

Chefen, som har haft en ursäkt varje dag den här veckan till att komma in senare (Han har inte fått vinterdäck till sin nya tjänstebil än och måste därför vänta tills körbanan tinat upp innan han åker hit..någon som tror att jag hade kunnat använda den ursäkten?)...idag kom han sju minuter efter att flextiden gått ut..det kunde jag givetvis inte stillatigande åse utan sa med stabil röst "Vi har faktiskt gränser för flextiden här"...

Nu vill jag att dagen ska ta slut så jag kan åka hem, köpa snus, ta mig en whisky och sen transportera fettet uppför Östgötagatan..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Hehe skönt att sätta bossen på plats ibland. Låter som en bra plan. Jag får ta min whiskey ute bara.

Postat av: Jerk

Det kan han ha efter att ha skrattat åt mig när jag tyckte vi behövde göra en omförhandling av lönen eftersom ölpriserna stiger..

2007-11-15 @ 10:55:23
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback