Ta hand om din kära idag..

Idag är det World toilet day...jag hoppas ni har tagit tillfället i akt och tagit hand om er porslinskung där hemma..
Jag ser allt för ofta hur toalettens behov negligeras..ingen som pratar med den..håller handen och stöttar den när den har ont..ingen som kommer med tröstande ord efter att den har fått stå ut med att hans ägare ätit indiskt..

Så var lite extra snäll idag, putsa upp honom, tacka honom för att han alltid ställer upp, ge honom blommor, kanske en dag på spa vore välkommet..

Jag måste nog erkänna att jag själv inte varit hans bästa vän på sistone..jag har gnällt över att han ständigt ska krångla med spolningen, att han bytt ut sitt originallock till tanken mot ett sämre och med väldigt dålig passform, så sent som idag åt jag ostfondue till lunch, till hans förtret och jag ska vara helt ärlig här, jag har faktiskt börjat titta på någon ny, en yngre årsmodell...

Jag ber om ursäkt kära toalett, jag ska inte gnälla mer på tiden du tar på dig innan tanken blivit fylld eller att du inte är lika vacker som de yngre och hetare versionerna jag sett i VVS-butiken..så fort jag skrivit klart det här inlägget tänker jag gå in till dig och skrubba dig ren..så även du får känna dig vacker någon gång..

Det tycker jag ni andra ska göra också..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Haha bra inlägg. Ska krama om min vid tillfälle..

Postat av: Jerk

Det tycker jag :)

2007-11-20 @ 10:02:54
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: lillebror

Du får väl tillbringa mer tid med din kompis istället för att slöa i soffan, dra iväg tvn och mikron så behöver du aldrig flytta dig när du är hemma!

2007-11-20 @ 12:52:31
Postat av: Jerk

Mikro? Här lagas det riktig mat..fast tv..och dator kanske kan funka :)

2007-11-20 @ 12:56:11
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback