Vara...

Undrar exakt hur jag tänkte? Det hade nog varit bättre om jag somnat på soffan ändå..vad fan skulle jag montera det där skåpet för? Nu står det på golvet mellan tvn och soffbordet..där lär det bli ståendes ett bra tag...det krävs minst två för att få upp det på väggen..väldigt bra tänkt Jerker...lysande..

Jag har ingar borrar till borrmaskinen heller..eller skruvar till att få fast skiten..lyckat...det enda positiva är att jag inte kan städa så länge fanskapet står på golvet..

Tackade nyss nej till att dricka öl med en av mina bättre polare också..stark karaktär Jerker..eller så kanske det är för att det regnar...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Fixar du inte någon annan så säg till när du har grejer. Jag kan komma förbi någon kväll och hålla.
Ha de gött.

Postat av: Jerk

Du får se upp..jag kanske tar dig på orden ;)

2007-11-27 @ 10:05:05
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback