Vill..

Fast besluten att en milkshake på Donken var det mest kulinariska för dagen klädde jag på mig och kom till porten...där insåg jag att det regnade..en minuts tvekan..Donken, för långt bort..pizzerian, stängd..Läckergrillen, var där i eftermiddags för Frukost/lunch...Sibylla, för långt bort när det regnar..lite mer tvekan..insåg att jag skulle missa början av filmen vad jag än valde..vände på klacken och gick in i lägenheten igen..

Får helt enkelt leva på den äckliga chokladen (den goda tog ju 158,5 cm hand om :) )...kanske någon knäckebröd macka också..det finns iaf lite mjölk, juice och snus i kylen..och öl, men ölen får vara..


Kommentarer
Postat av: beerbelly

Hehe alla dessa val.. vet precis hur det är. Utom att jag nog inte klarat att lämna ölen. Starkt.

Postat av: Jerk

jo, men så började det regna någon gång idag tydligen..då blev ju valet bara ett..stanna hemma..synd jag var så trött i eftermiddags annars ade jag fått avnjuta lasagne ikväll.. :)

2007-11-24 @ 22:10:02
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback