Är det tillåtet att ha hur mycket måndag som helst?

Måndag morgon..efter ännu en natt som spenderats på soffan (jag sover faktiskt bättre i soffan..framför allt somnar jag) lyckas jag efter fem timmars sömn slita mig upp redan klockan sju...överlycklig (ja, tjena) inser jag att jag faktiskt kommer att komma i tid till den basiska träningen...

Dusch, bre smörgås och sen iväg till tuben..där börjar helvetet...enkelspår? wtf? Efter att ha sett tre överfulla tåg passera Skanstull bestämmer jag mig för att gå till Slussen istället..ringer chefen och säger att jag blir sen..lyckligtvis är den andre som ska vara med hemma och VAB:ar så träningen är inställd..

Inser att jag behöver köpa snus för att överleva dagen..Pressbyrån stängd i Kista...varken Ica eller Konsum har det snus jag vill ha...det artar sig till en bra dag...

Det positiva är att jag får ihop en massa steg när jag går till Slussen iaf..positivt för den häringa "Tappa trampet-tävlingen"..negativt för min flextid...

Nåväl, om 7 timmar tar jag promenaden över bron för att skrika "Skåne till Danmark" och okvädingsord mot domaren..äntligen match på Söderstadion igen...var länge sedan jag var där nu...

UPDATE: På lunchen slog det mig att jag hade haft mer måndag än vad det framgick...jag trampade på någon dams sjal när jag klev av i Kista också..snusen räcker än så länge iaf..

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Ja, det var fan katastrof i morse. Det tog mig en timme att ta sig till jobbet =/ Hela dagen förstörd liksom. Och nu kan jag inte sova. Jag borde kanske lägga mig i soffan =)

2007-10-09 @ 01:52:58
Postat av: Jerk

Det funkar..blev där inatt också..orkade inte gå de 4 stegen till sängen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback