Friggin' Friday..

För fjärde dagen i rad kommer jag insläntrandes på kontoret före kl.9...det här börjar tära på min mentala hälsa..imorse vaknade jag till och med 10 minuter innan alarmet gick igång...skrämmande..

Det positiva är att om jag dykt upp normal tid hade jag missat blomsterflickorna..det har jag inte gjort idag...

Nu är det bara 6 timmar innan jag får återse min älskade dotter..

image52

Att hon är Nolabäcking syns tydligt på bilden...samtliga i släkten har en pervers dragning till kökssoffor...

Kommentarer
Postat av: Stefan

Hon e söt som fan! Du ska vara stolt.

men herredumildebanan! är det en trasmatta du har som filt?

*lägger armarna i kors och spelar inredningsdesigner*

Postat av: Nathalie

Åh. Vad mysigt. Jag säger det igen, du är en lyckoost.

2007-10-26 @ 11:10:21
URL: http://inteforintett.blogspot.com
Postat av: Jerk

Steffo: Det är ingen filt, mer som ett överdrag..och du inser förstås att du dissar flera generationer av Nolabäckingar med den kommentaren? De flesta har dessutom gevär :)..den där soffan är bland det bästa jag vet..och den finns i mitt hus uppe i norra Dalarna..inredningen speglar snarast min farmors smak så..
Nathalie: Hon grinade och var så förbannad på mig att hon till slut somnade på soffan..så det var inte riktigt så mysigt till att börja med ;)
En dag som denna då hon kommer upp från Skåne känner jag mig som en lyckoost...annars vet jag inte..

2007-10-26 @ 12:55:28
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Miss UD

Var är stugan?

2007-10-26 @ 13:18:01
Postat av: Blingbling

Du menar väl släktet Kronblom :) Söt dotter har du.

2007-10-26 @ 21:47:01
Postat av: Jerk

Miss UD: I Sörsjön..det var farmors hus som jag och lillebror ärvde/köpte...mitt andningshål på jorden..
Blingbling: Lustigt att du skriver det..jag hade Kronblom som öknamn ett tag i ungdomen..mina vänner tyckte jag var lite bekväm av mig :)
Alla säger att dotra är lik mig.. ;)

2007-10-26 @ 23:46:27
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Anonym

Jag vet!! Det är helt sjukt äckligt!! Förstå att jag höll på att spy! Yack!

2007-10-26 @ 23:48:00
URL: http://carolinetallberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback