Tisdagar med Jerker

Det är skönt med lite ledighet ibland..det är skönt att sova ut också..det var så skönt att sova imorse att jag inte orkade kliva upp förrän halv ett...nu är frågan om jag orkar kliva upp imorgon eller om jag ska ta en semesterdag till..jag har en hetsig debatt mellan den rationelle och latmasken i mitt huvud just nu..

klart är iaf att jag ska gå på reservlagsmatch på Söderstadion ikväll..nu ska jag bara ta mig ut ur lägenheten för att fylla upp kylen med något ätbart (och inte bara öl och snus), kanske ta mig en tur till Bajen-shopen...min stora plan på att ut och gå i ett par timmar har jag dock strukit...

Mindre skönt var att vakna av att larmet i den gamla mobilen gick igång i morse kvart i åtta...jag borde göra något åt det...jag borde även stryka kläderna jag tvättade förra veckan, ladda in bilderna från jakten, gå ner 20 kilo och skaffa mig en flickvän..är det någon som tror att det kommer att hända?

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Bra med mål men ta ett i taget kanske? ev lite mindre delmål med .. :)
Lycka till.

Postat av: Jerk

Gick på b-lagsmatchen..får väl se det som ett delmål avklarat :)

2007-10-17 @ 00:10:59
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback