Dags för Pistvakt..men med bössor istället för dragbana..

Sitter o väntar på lillebror, så vi kan åka 10 mil ut i skogen..har shoppat järnet idag...bara förnödenheter..chips & öl..och cola..

Lunchat med Dalle..helt plötsligt känns det som om man borde börja på Reeboks kundtjänst..högre betalt vad det verkar...undrar var det var någonstans det skulle flytta?

Köpt en flaska rödvin också..på onsdag är det min årliga rödvinskväll..då är det filéafton...

Känns tomt på "något att skriva om-kontot"...kommer kanske tillbaks till nästa helg..jag lär inte orka logga in mig under veckan..har segmodem i huset mitt, men kommer mest vara ute i jaktkojan, så det blir nog inget av det...har inte ens mobiltäckning i kojan...

Har köpt ammunition idag..har ändrat attityd..istället för att tänka "äh, jag lär inte se någon älg i år heller, de sju kulor jag har kvar lär räcka" har jag nu ändrat mig till "Måste köpa ny ammunition för i år kommer det smälla som satan"..

Nej, Dags att utnyttja en av de viktigaste uppfinningarna i historien...från och med ikväll blir det utedass och baboon-arsle efter en vecka...

Försök att inte sakna mig för mycket...

Kommentarer
Postat av: Annika

De e klart vi kommer sakna dig en jättemassa, du tillhör ju den dagliga kvalitets läsningen!
Läsningen som får en att nicka eller le lite.
Hoppas att du får användning för din nya ammunition, lycka till!

Postat av: Anonym

Klart jag saknar dig....;)

2007-09-07 @ 19:48:12
Postat av: Blingbling

Lycka till på din jakt.

2007-09-07 @ 23:52:55
Postat av: tk

Får i detta läget hoppas att du får fällt en hane.
Så att du kan få nåt på rygg.;)

2007-09-10 @ 17:55:41
Postat av: Jerk

Annika, Ano & Blinbling: Tack så mycket :)
tk: Det kommer bilder så småningom.. :)

2007-09-15 @ 22:49:32
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback