Det kan inte vara så lätt att vara så bitter Jerker?

25, blond, söt och när hon ler glittrar hennes ögon...synd att fortsättningen är: Solnabo, gårdare och har sambo..aldrig får man vara riktigt glad...

Blev inte Dubliner från början idag...blev Fridays..och där träffade jag på en gammal lumparpolare också..Hedlund har blivit far för två månader sen..

Jag har börjat få "RF basic training" på jobbet nu..lite utbildning...och helt plötsligt inser jag varför mina betyg var så dåliga i skolan..jag orkar inte hålla mig vaken..helt hopplöst..det är inte nog intressant..försöker ändå och förhoppningsvis kommer jag lära mig något...men tysk-engelskan är riktigt sövande..

Spelade innebandy för första gången på jobbet i höst..det var verkligen slå av klubban-läge några gånger...sumpade målchans på målchans..droppen var precis innan vi slutade när jag la en boll i stolpen när jag hade öppen kasse...gick direkt ut och bytte, slängde klubban i golvet och tog av mig västen..var bara att inse..tröttheten hade gjort att jag slagit sönder skiten om jag fortsatt...

Ja, trots min höga intelligens hade jag sopiga betyg när jag gick gymnasiet..jag ansträngde mig aldrig och tyckte inte heller det var särskilt kul...jag gick nog helt fel linje egentligen...mina 180 timmar skolk sista terminen hjälpte antagligen inte heller...

Jo. grymt otränad..men nu börjar det nya livet...efter ett gäng öl en onsdag...och en fet hamburgare...

Och jag bjöd gårdaren på öl...

Rubriken? Jag sa vad jag tyckte om samhället...svaret blev....


Trist inlägg idag...är nog saknaden av Susfu som gör det...


Kommentarer
Postat av: Annika

Du får göra som jag gör när jag sumpar fina mållägen man sparkar inte man svär inte istället så säger man lugnt och stilla "Charlie Davies"
Lite av irritationen brukar försvinna.

Postat av: Jerk

Haha..får testa det nästa vecka :)

2007-09-27 @ 10:37:33
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback