Service is my middlename...

Trots att jag stod och strök kläder kvart i tolv igår kväll, efter det packade väskan och först efter det gick igenom bloggarna...vilket följdaktligen fjorde att jag stöp i säng kvart i två på natten...trots det var jag inne på jobbet redan kl.9...jag är ett under av service-människa...

Hoppas bara att jag inte får något bakslag ikväll då det är bowling och Etiopisk restaurang med avdelningen som gäller...eller att bakslaget kommer imorgon..sista dagen innan det är drags att dra upp till skogen...

Det som gör mig mest konfunderad just nu (förutom de en miljon excelfiler jag håller på och slänger in formler i för att företaget ska kunna göra någon sorts "årsförfråge-analys" är ändå hur överraskade människor blir när man håller upp dörrarna för dem...

Kommentarer
Postat av: Blingbling

Skjut nu en älg så du kan fylla på frysen. Inge mer makaroner o korv. Fast de är iof också gott. Ingen håller upp dörrar för mig numera. Men om 30 år kanske de börjar igen.

2007-09-05 @ 22:40:33
Postat av: Stefan

bakslaget kommer av berberen...
you will know tomorrow ;)

Postat av: Jerk

Bling: du har inte träffat mig..jag håller upp dörren för dig ;)..jag brukar låta lillebror skjuta älgarna, så tar jag köttet :)
Stefan: Största bakslaget var väl att jag dinerade och drack öl med en granne till dig ;)..en Eva som hjälpte dig i tvättstugan när du var inflyttad?

2007-09-06 @ 00:11:03
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Stefan

va!!!!
CLARK KENT ÄR AVSLÖJAD!!!
;)

2007-09-06 @ 12:13:48
URL: http://www.sugbloggen.se
Postat av: Jerk

hehe..så är det.. :)

2007-09-06 @ 13:47:26
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback