Stranger than fiction...

Det var en märklig vecka i medieskugga...mycket hände som inte brukar hända..jag drack öl med Nordman (Håkan Hemlin då...) i församlingshemmet...lillebror blev plötsligt kändis...jag hade sex...jag sköt en älg...ett tag funderade jag allvarligt på att skippa avslutningsfesten i kojan bara för att det vore skönt att inte dricka något...Tess var ovanligt kelen (fast det kan också ha varit för att tigga dryck och mat)...jag fick ständiga gålångt-pass...näe, hon var nog mer kelen än vanligt...måste varit min charm...jag lade upp en teori för storebror om hur våra anklagelser att han åkt till Nornäs för lite..eeh..skoj..stämde eftersom han protesterade..hade han inte protesterat hade vi haft fel..för då hade han försökt framstå som mer häradsbetäckare än han är...

Märkligast av allt är kanske hur drygt det kändes när jag kom hem och behövde läsa igenom alla bloggar...det kändes som ett jobb helt plötsligt..det torde vara en uppenbarelse för att jag inte ska börja fejsboka mig...jag har ändå inga vänner så det skulle bara bli än mer patetiskt...

Fast en sak var iaf inte ett dugg märkligt...Lillebror missade delningen på lördagen..den här gången hade han feber och ont i huvudet...för två år sedan var det en inflammation i en tand som gjorde att halva ansiktet svullnade upp och ifjol lyckades han med att nästan skära av sig tummen...nu väntar jaktlaget med spänning på vad han ska lyckas med nästa år...

Kommentarer
Postat av: tk

grattis igen.;)

2007-09-17 @ 22:45:59
Postat av: Jerk

Tack :)

Postat av: Maja

Du ser! Jag sa ju att det skulle komma någon och ringa på dörren...

2007-09-19 @ 20:48:04
URL: http://stormaja.blogspot.com
Postat av: Jerk

För en kort sekund iaf :)

2007-09-19 @ 21:57:28
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback