Den nye..

HR kom förbi före lunch, sa hej med väldigt snäll ton..som den känslige man jag är insåg jag att något var på gång...något som innefattade jobb för mig...det var tydligt, hon lät ungefär som när dotra vill be mig om något..som jag låter när jag vill något...

Jag hade rätt, så snäll är ingen om de inte vill ha något..

Hon ville jag skulle skriva en artikel i personaltidningen om stegtävlingen med danskarna och om hur vi kickade deras ass..
Första frågan: Får jag vara elak?
Nu har jag en vecka på mig..fan vad jobbigt..skriva på beställning..till personaltidningen som går ut över hela världen..3500 anställda...nåja, det måste bli något elakt iaf...jag har ett rykte i koncernen att försvara..

Så ni kan kalla mig El skribento från och med nu..Jerker ska bli publicerad..det är annat än de 12 läsare jag hade med "Maltes skvallerspalt"..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Klart du ska vara elak.
Du behöver väl inte åka till danmark på ett tag bara?
Ha det gött ikväll!

Postat av: Jerk

Frågan är hur elakt det räknas om jag tar upp tävlingen som en revansch för Stockholms blodbad?
Nej, Danmark kommer jag nog inte åka till på ett bra tag :)
Ha det gött i solen!

2008-04-22 @ 17:08:57
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Spader Madame

Bäste El Skribento. Härmed meddelas att danskarna bör få på tafsen, alla metoder tillåtna, hvergang!
;-))

2008-04-22 @ 19:25:36
URL: http://spadermadame.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Yup, jag spånade lite om att skriva hur hurtiga svenskarna är medan danskarna ses som öldrickande och cigarettrökande tjockisar ett tag igår..vi får se hur det blir :)

2008-04-23 @ 08:58:48
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback