En dag ska jag gifta mig med Poppen...

Det tog en minut, sen hade Cancer-Martin satt tonen..lyckligtvis visade Paulinho vägen en minut senare...och Petters kanonskott..mumma...hade nicken suttit och inte tagit i stolpen hade matchen varit död...men jag är så jävla lycklig över att de äckliga nordtyskarna får åka hem utan poäng..de är så värda det..vidriga människor allihop..

Frågan jag ställer mig såhär efter matchen..eller en av frågorna..skulle det inte vara Bajen som var bäst tränad i serien? Vi tappade allt på slutet..fast vi vann bollinnehavet iaf..

Den stora frågan är hur dålig man får vara och ändå kallas domare? Hur blir man Fifa-domare? Vems röv måste man slicka..Cancer-Martin verkar ha slickat många rövar..han är så fantastiskt dålig att jag faktiskt tror att jag skulle göra det bättre, och jag är en usel domare

Vi får hoppas att han inte dömer några fler matcher på ett tag, annars har jag gjort slut på mina "hora" innan första maj..nåväl, jag gick hem med ett leende trots allt..

Just ja, jag tog Åsas råd och rakade mig (ni skulle bra gärna vilja veta var va?) ikväll, så fort the Office är slut ska jag diska också..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Tog du verkligen mitt råd på allvar? Rakade du benen för att bejaka din kvinnlighet? Jag skojade ju bara. :-)
Cancer-Martin. Jösses. Kan man sjunka lägre?
Jag brukar skrika "lägg dig ner och dö så vi kan hämta jorden och börja ösa" till domarna.
Cancer-Martin är faktiskt värre...
När är du på jobbet i morgon? Halv elva?

Postat av: Jerk

Hade jag rakat benen hade jag fortfarande hållit på :)
Cancer-Martin är nog ganska lågt..domare har en negativ påverkan på mig..
Nope, halv nio på jobbet...nu hjälpte inte det..

2008-04-18 @ 08:54:21
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback