Gud, eftersom du uppenbarligen hatar mig kan du väl förkorta lidandet??

Suck...suck...suck..hur jävla rädd kan man vara för några sopiga råttor egentligen?
Sanslöst..straffen ska inte kunna hända..det måste finnas en av de välbetalda spelarna i världens finaste tröja som har vett att sätta lite press på äckliga små råttor???

Eller tydligen inte..

Och för andra gången på "säkra" Råttsunda drar äckliga solnatattarna fördel av att deras fans är jubelidioter (väl medveten om att det flög in en plaststol från södra också..)...undrar vilken effekt protesten och sången om SvFF, fotbollsmördare får nu??

Egentligen skulle man sätta in en bild på deras målis, så de är lättare att förstå..han ser verkligen ut som hej kom och hjälp mig..klart "fansen" är likadana då..

På torsdag är det ett gäng halvdanskar..fast det kvittar vilka vi möter..det kunde vara Öje/Venjans b-lag, vi har ändå ingen en chans..det är en Martin som dömer..

Skönt att jag klarar av att gå på fotboll utan att bli bitter iaf...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Jo skönt att du inte blir bitter. Det är ju bara ett spel ;).
Vet hur det känns även om jag inte sympatiserar med något lag i högre serie nuförtiden.
Tycker det är trist rent allmänt att folk inte kan bete sig. Både i fotbollspublik och annars.
Ha en bättre match nästa gång.

Postat av: Jerk

Vad är det nu de säger i "Fever Pitch"
"Cause it quite clearly isn't "only a game". I mean if it was do you honestly think I would care this much?" :) (tack, Annika för citatet)
På torsdag finns det chans till revansch mot halvdanskarna..vi får väl se..just nu är hela världen emot mig..

2008-04-15 @ 11:25:57
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback