Jag har knäckt nyckeln på jobbet..

4 dagar i rad har jag klivit innanför dörrarna på kontoret halv nio på morgonen...
4 kvällar har jag slutat tidigast 18..
4 arbetsdagar i rad har min mailkorg vuxit..
4 arbetsdagar i rad har Att göra listan vuxit..

Det är med andra ord bevisat..kommer man in tidigt blir det bara mer att göra..det är bättre att släntra in framåt lunch..ta långlunch och släntra hem efter tre-fikat..då försvinner alla mail i inkorgen, då blir att göra-listan betydligt kortare..

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Gjort listan blir betydligt kortare åtmisntone :)

Postat av: Jerk

Den också :)
Nåväl, för flextiden är det väl bra om det ser ut såhär ett tag..efter ett bedrövligt februari låg jag på -14, efter mars -15..och efter 4 dagar i april bättre än -10 som det verkar..så två veckor till såhär och jag är på noll igen..

2008-04-04 @ 12:00:32
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback