Trinken oder essen??

Visste att det var något mer jag skulle skriva om idag..kunde inte bara komma på vad det var..

Men idag kom chefen över till mitt skrivbord..rullandes på stolen, sen han fått en ny stol har han blivit för slö..så frågade han vad jag gjorde i slutet av maj..

Super mig redlös på sommarfesten?

Nej inte så mycket i slutet..veckan innan..mja, på helgen har jag dotra och på onsdagen har vi uppföljningsmöte om utvecklingssamtalet..jaha, men det kan vi skjuta på..varför inte? Vi sköt ju på utvecklingssamtalet 3-4 gånger så...

Vad säger du om det här? Visar mig papper om lite utbildning i RF..onsdag-torsdag..måndag, tisdag och fredagens grejer verkar inte vara något för mig, men..onsdag-torsdag däremot..

Så nu verkar det som om det blir en tripp till Schweiz i maj..gott..synd bara att fotbollssäsongen är slut då, jag hade gärna sett FC St Gallen spela...jodå...de har gröna färger..

Tyvärr ser det inte ut som om jag får tid att se Zürich den här gången heller...

Undrar förresten om de fortfarande har 5 CHF/drinken på onsdagar i St Gallen?

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Låter som en kul plan. Roligt att komma iväg lite och du har väl kollat så det inte är hemma match då antar jag.
Ha en bra lördag nu!

Postat av: Åsa

Asch - Schweiz?! Överreklamerat.
= *avundsjuk*
;-)

2008-04-26 @ 20:45:20
URL: http://vindvirvel.blogg.se
Postat av: Jerk

BB: jodå, det är uppehåll överallt då, allt enligt UEFA:s regler om att de lokala serierna måste var slut minst en månad innan EM, så spelarna får en chans att komma fräscha dit..
Men, det blir väl gott att komma iväg en vända..jag vill träffa den nya ordermottagaren också..jag får alltid smileys av henne i mailen :)
Åsa: värst vad dyrt det blitt i Schweiz nu för tiden :)
Det som är synd är att det blir mitt i veckan-tripp igen..jag hade gärna varit där över en helg..sightseea lite..sett fler barer :)

2008-04-26 @ 23:12:22
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback