Vi lockar fram den känslomässiga sidan hos våra läsare..

När Molly Sandén sjunger Gabriellas sång med sin utsökta röst och dotra har kurat ihop sig i min famn så är det lätt hänt att ögona tåras lite och...

..det känns verkligen som att livet inte kan erbjuda mig något mer, som att jag är den lyckosammaste människan på jorden...just då känns det i bröstet hur mycket jag älskar min dotter...

..jag tvivlar på att jag kommer ha samma känsla imorgon bitti när hon tjatar på mig om att kliva upp och laga frukost åt henne..

Kommentarer
Postat av: Blue

Hur gammal var din dotter sa du?

Hon kan väl fixa sin egen frukost? Det är bland det första man lär sina barn fattaru la... =)

Att sätta på teven o sitta framför den på lördag o söndagmornar samt förse sig själv med frulle.... fick du inte lära dig nåt på föräldrakursen.... *ler*

Postat av: Jerk

Hon får inte sitta och äta framför tvn..här äter vi vid matbordet..och endast där..så länge hon hälsar på då, jag är ju redan förstörd och kan gott äta framför tvn :)

2008-04-12 @ 23:54:56
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Blue

dubbelmoral.... *fnys*

Faktum är att jag menade inte att hon behövde äta framför tv:n. Hon kunde väl käka först o slå på tv:n sen eller hur hon vill....

poängen var: lär upp ditt barn att sköta sig självt så får du ledigare

2008-04-14 @ 15:59:06
URL: http://himmelellerhelvete.blogg.se
Postat av: Jerk

:)..klart det är dubbelmoral..
Slå på tvn kan hon redan, så det gör hon först..tittar lite på tv, tills hon kommer på att hon är hungrig..då börjar tjatet :)
Får väl se, det är ändå inte så ofta det gäller och även om det är bra att hon kan själv, så är det bra att äta tillsammans tror jag..känns sundare så..

2008-04-14 @ 16:54:24
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback