En ska inte tro att en får ha det alltför bra..

Lysande spinningpass idag..Jenny sträckte på sig ordentligt..min rygg höll och under sista låten kände jag hur det brände i låren..annars är det alltid ryggen som tar slut först..skön känsla..

Duschar ganska snabbt.. hinner med 19:50-tåget från Kista..känns bra, nu hinner jag handla och laga mat innan Per ska excellera i köket...

Ja, men så fan heller...kommer in till Centralen..puh..hinner precis med ett tåg...dörrarna stängs aldrig? "Ett tåg har gått sönder i Skanstull så vi blir stillastående ett tag"..funderar på alternativa resvägar..orkar inte byta plattform, sitter kvar..10 minuter senare går tåget iväg iaf..skönt..finns fortfarande tid att handla..

In på Ica..snabbt, grillkrydda, senap och olivolja..ställer mig i kön..extremt lång kö..nej varför ha öppet mer än två kassor..klart pöbeln kan köa i 10 minuter..tittar vad jag har framför mig..bara tre st...men va fan? Vem i helvete veckohandlar kl. 20:45 på en torsdag?? Förbannade jävla medelklasspar...nervöst, nervöst..

Kommer hem..finns en möjlighet att hinna med matlagning innan Per (seriöst, steka en hamburgare, hur lång tid tar det???)...

Slår på stekpannan, slår på kranen (diska efter Per)..ställer väskan på stolen...satan, hänglåset.. jag glömde hänglåset..suck..jag behöver verkligen saker att lägga ut pengar på den här månaden..steker hamburgaren, fyller på diskvatten, plockar ur träningsväskan med de svettiga kläderna, byter om till hemmadressen..slår mig ner framför tvn..missade bara ett par minuter iaf...

Å inte fan har jag fått något brev om hur jag ska bära mig åt för att få det där säsongskortet på sektion L, rad 13...det har gått mer än två veckor...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Verkar körigt. Starkt att laga mat ändå. Blir trött när inte tbanan går som den ska. Kaos direkt.
Nyfiken på jenny :)
Ha en bra kväll.. det som är kvar.

Postat av: Jerk

Mja, det var ju egentligen inte körigt..innan tuben började krångla..så mitt goda humör försvann..lite hade det väl att göra med att jag var vrålhungrig också..blodsockernivån var väl någonstans strax under trampdynorna :)

2008-02-29 @ 09:14:38
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback