Fredag..

Min utsovningsplan fortsätter...trots att det känns som om jag borde varit hemma idag..svettningarna kom som om jag vore någon klimakteriekossa innan jag hunnit klä på mig helt efter duschen..

Sen visade det sig att jag tagit fel på tid för mitt utvecklingssamtal..jag trodde det var kl.13 idag..visade sig vara kl.10...undrar om vi kommer diskutera mina sena mornar när vi väl har det där utvecklingssamtalet?? Iofs, mina kollegor påstod att chefen tog hela samtalet själv..blir kul att se vad vi kom fram till..

Kommentarer
Postat av: Blue

Hahaha

Jag vill också veta vad "ni" kom fram till.

Förmodligen att du har fördjävlig arbetsmoral när det gäller att passa tider men att chefen får skylla sig själv när han faktiskt anställde dig trots att du kom en hel dag för sent till anställningsintervjun.
Nu var du ju bara tre timmar sen till utvecklingssamtalet.
;P

tjing på dig. Ja jag packar faktiskt... men man får ta ledigt för fika. och jag fikar med en chokladbit framför datorn.

Postat av: Jerk

Nåja, jag var faktiskt bara 1 timme sen till samtalet..jag var ju på jobbet 11..
Det var inte han som anställde mig så..jag har haft några chefer under mina 8 år..
Tror det blir samtal någon gång under eftermiddagen..
Fika gör man inte framför datorn ;) Börja packa igen nu..

2008-02-22 @ 14:06:31
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback