Gult kort..

Jag var på kurs torsdag-fredag...den allra sista kunskapen som vi fick suga in oss i var "Vikten av att vara positiv"..otroligt ironiskt med tanke på att jag senare åkte ut till förorten och fick den bekräftelse som jag väl egentligen visste om..att det inte fanns en chans..

Positiv? Ska det vara att jag inte hade råd med Alicia Keys-biljetterna som tänkte köpa och ge till henne? Vilken del är positiv där..att jag inte gjorde det? att jag inte hade råd?
Jag är fattigare än en kyrkråtta..både monetärt och själsligt...

Jag försökte rycka upp mig med att titta på Bajens årsdvd sent igår kväll...det gick sådär...jag lyckades dra lite på munnen när kommentatorn för hundrade gången sa "Charlie Davies gör sånär sitt första allsvenska mål för Bajen"...sen tog filmen slut och livet var tillbaks..

Jag försökte gå och lägga mig..få sova lite...läste lite ur boken om Maffian först..sen kände jag åh, vad jag är trött...funkade inte..låg och vred mig..tårar i ögonen, ont i magen..jag kan inte sova i min säng längre..den har blivit en ond plats..la mig i soffan och slog på tvn istället, efter en timme somnade jag...

Vaknade upp utan gråt i halsen..den kom tillbaks..har för mig att man ska aktivera sig för att komma undan tankarna, så jag tog en snus..hjälpte inte..

Nu ska jag åka ut till förorten och sparka ner invandrare...det är match i innefotbollen ute i Bromma..

Kommentarer
Postat av: Annika

Håller tummarna för dig! Du ska nog se att saker och ting ljusnar snart att sätta Kenta på repeat är alltid en bra start.

Postat av: Jerk

att bråka med invandrare på en fotbollsplan får ju bort tankarna en stund iaf :)

2008-02-09 @ 15:05:43
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback