Kosmos är i obalans..

Jag har gått omkring och varit positiv hela dagen..fått saker gjort och trots att jag inte riktigt kom den tid jag ville till jobbet (dök upp en timme senare..dock i tid..) så har det känts bra hela dagen..

Det börjar ta ut sin rätt nu..huvudvärken smyger sig på..

Apropå positivt..nämnde jag att min dotter kommer till helgen? vi ska..eeh..tja..hon ska få följa med på fotbollsmatch nu igen...sen kommer hon inte rita på några väggar på kontoret heller, för vi kommer inte vara där..vi ska titta på Vasaloppet också..det gör jag alltid..Swebus har också varit snälla och ändrat lite busstider, så hon dyker upp först vid 16-tiden i sthlm..då hinner jag jobba längre på fredagen..det passar mig utmärkt..

Ikväll ska jag gymma..sen ska jag på fokusgrupp..det handlar om snabbmat..känns som om jag för en gångs skull kommer att ha någonting att säga och inte bara cashar in 400 spänn..

Nämnde jag att solen skiner??

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Gött. 400 spänn för hobby verkar skitbra med :-)
Ha det bra idag som sagt!

Postat av: Jerk

yup..alldeles lysande :)
Ha det bra du också..hoppas promenaden blir skön..

2008-02-25 @ 16:28:02
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Anonym

bajen har ju matcher på fredag det glömmer väl du inte 2 st 12 och 14 statshagen

2008-02-25 @ 22:56:29
Postat av: Jerk

på lördag är det väl? och första matchen blir det inte iaf..spelar själv då..andra matchen kanske vore något.får se med dotra..hon brukar vilja se Bajen :)

2008-02-25 @ 23:03:38
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback