En era är på väg att ta slut...

Fick ett sms idag..
"Hej, du är välkommen på lite fest hos mig lör den 8:e mars. Kram, Puman från Ösmo"

Våndades i några timmar...jag har vant mig vid att inte dricka något, vid att höjdpunkten på veckan är blodig älgbiff med sallad..men födelsedagskalas hos puman..alltid vackra flickor, alltid roligt..

Sade ja till slut..funderade ett tag på att gå dit nykter..inte förstöra någon träning..men, jag är inte riktigt förtjust i att vara nykter på fester..jag blir ståendes i ett hörn..tyst..tröttnar ganska snabbt och vill bara gå hem..en riktig party pooper..så det blir fullt ställ istället..får se det som en uppvärmning till påsken..

Det är synd egentligen..det är lite för tidigt...nu kan inte Puman hjälpa det, men det hade varit bättre om hon varit född två månader senare..då hade träningen hunnit gjort än mer resultat...jag vill ju känna mig snygg (även om jag inte är det) när jag är på samma ställe som ett gäng vackra flickor..

Nåväl, jag får göra som hemma i byn..supa mig vacker och sen sluddra fram raggningsrepliker..å andra sidan, de har antagligen pojkvänner allihop numer så..

Får se till att träna ordentligt i veckan så kanske det känns bättre..

Uppsidan är väl att det antagligen dyker upp en fylleblogg här om exakt en vecka plus några timmar...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Låter roligt. Ser fram emot fylle blogg.
Ha en bra fortsättning på helgen.

Postat av: Jerk

Fylleblogg är alltid roligt :)

2008-03-02 @ 08:08:17
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback