Wednesday night blues..

Städerskan var med på innebandyn idag..efter att ha lovat i en månad dök hon plötsligt upp..hon hade grymt roligt, förutom då GKAM:en sköt henne två gånger på låret och sen en gång på kinden...jag erbjöd mig givetvis att blåsa för att lindra det onda..

Mindre roligt var att sitta på jobbet efter halv åtta för andra dagen i rad..och idag som jag ändå kom in kl. 8...nåväl..jag hade iofs 1,5 timmes paus för innebandyn på eftermiddagen, men ändå..

Sen när jag väl kommer hem och ska se på Champions league får jag myrkrig..wtf...har varit så hela kvällen och när jag sitter i mörkret här i soffan inser jag hur mycket tvn brukar lysa upp rummet egentligen...nåväl...jag hade kunnat sett det här som ett tillfälle att vidga mina kulturella vyer och läst något från fynden på bokrean, men det blev en film istället..

Fan ta Comhem om inte tvn funkar imorgon..då är det Per!!

Mycket på jobbet fortfarande och det är sent nu, så jag får skriva om utvecklingssamtalet en annan dag...

Kommentarer
Postat av: beerbelly

Kul med innebandy. Städerskan verkar bra med.
Hehe undrade om per var en norrländsk benämning på vendetta innan jag fattade.
Ha det gött.

Postat av: Miss UD

Idag bär det av till byn... inte alltid man är där ..

2008-03-06 @ 11:16:27
Postat av: Jerk

BB: Jo, städerskan är för rolig..mm, tvn funkade inte imorse heller..så det blir spännande ikväll..
Miss UD: Nej, det är det inte, jag kommer nog inte till själva byn förrän till v.29 tror jag..men jag ska till norra kommundelen under påsk iaf :)
Hångla inte för hårt med tallarna bara..

2008-03-06 @ 13:50:13
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback