Sayanora baby..eller Tschüss menar jag väl..

Nu drar jag till alplandet..ingen dator (det blir en välbehövlig semester från bloggen..eeh, ja, för alla antar jag), ingen mail, en mobil med knappt pengar på kortet (så inget svara om det ringer) och en hoppfull längtan om en rolig kväll på Birreria i St Gallen...och även att jag faktiskt ska lära mig något på utbildningen...

Taxin är snart här som ska ta mig norrut innan resan söderut..jag förväntar mig 20 grader och sol när jag landar..jag förväntar mig också ett hiskeligt flyt så jag hinner till Herisau och kan se andra halvlek av St Gallens kvalmatch..

Med andra ord är jag antagligen på hotellet halv tolv inatt..surare än normalt..

För övrigt så kvarstår erbjudandet vad gäller chokladen..

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hallå!
Hoppas du får en bra dag :)

Postat av: Cliff Hanger

Ha ne trevlig resa!

Men du, på vilket vis skulle andra halvlek av St Gallens kvalmatch vara intressant?

2008-05-20 @ 21:52:02
URL: http://tankaromstortochsmatt.blogspot.com
Postat av: Blingbling

Ha en fin resa.

2008-05-20 @ 23:00:54
Postat av: beerbelly

Ha det gött. Nej jag gillar inte choklad så mycket.

2008-05-21 @ 00:53:02
URL: http://looser-beerbelly.blogspot.com/
Postat av: Jerk

Jessica: detsamma till dig..
Åh, St Gallen är grönvita, de spelade sin sista match på arenan som varit deras hem i 100 år och det var den delen av landets lag..jag har iaf lyckats snöa in mig på dem.. :)
Blingis: resan var grymt trevlig..nu är jag tillbaks :(
BB: Helt säkert att du inte är så förtjust i choklad? *haha*

2008-05-22 @ 23:18:36
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback