Trenden är bruten..

Jag klev in redan kl.9..hemligheten är tydligen att inte vakna den första halvtimmen som klockan ringer utan kliva upp först 30 minuter senare och sätta sig i soffan..det lyckades iaf..

och nej, jag kan inte riktigt släppa den usla domaren..det värsta är att man brukar ha samma domare hela säsongen..har vi honom resten av året kommer jag garanterat att plocka något kort..

Jag skrapade upp ena handflatan i gruset också (buhu, ååh vad det är synd om mig..)...kontentan av gårdagen är väl att jag borde varit ute i Mordor istället...

Kommentarer
Postat av: Lillebror

Se bara upp för orcherna!

2008-05-08 @ 16:25:51
Postat av: Jerk

Det var nog lugnt, de verkar ha varit i Norrköping ikväll..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback