Pass 3 (Skivstång)

Fortfarande träningsvärk sedan i onsdags. Grymt jobbigt, har jag tappat något på golvet har det nästan fått ligga där. Tyvärr tar pedanten över i de fallen och jag böjer mig ner som om jag vore 103 år och precis har opererat höftleden.
Passet idag gick relativt bra. Det är fortfarande mindre vikt på stången än det var i höstas och idag orkade jag ännu mindre på slutet, men jag var där, jag slet tills jag var helt slut och svetten rann som den bör, så det kommer att bli bättre. Jag kommer att bli starkare, jag kommer att bli uthålligare och det kommer synas på kroppen!

Nästa lördag är tyvärr det här passet inställt, så jag håller på och funderar på hur jag ska lösa det. Kanske tar jag en extra vilodag. Kan vara bra såhär i början. Det blir 4 pass den här veckan och om jag vilar nästa lördag stannar jag på 5 pass den veckan...ganska lagom...
 
Förresten, den här vintern har nu pågått i säkert ett dygn, är den inte över snart?

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallå där-long time no see?
God fortsättning på nya året!!

Postat av: Jerk

Javisst är det :)
Tack detsamma förresten..

2014-01-12 @ 22:04:00
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback