Bara skrota i soffan..

..nåja..det är ju transfer deadline day..sitter o surfar på diverse sidor på nätet och försöker hänga med för fullt..den här dagen är fantastiskt rolig..nästa år drar jag fan till England den här dagen..live tv på Sky sports hela dagen fram till deadline..fantastiskt..
Chattar med en polare i England som varit ledig idag för att följa allt..

..han har det bra..

Så verkar det bli..

...idag ser det bestämt ut som att jag faktiskt slutar redan kl.14 som tidigare bestämt..flexbanken är full och regnet öser ner..ypperlig dag att gå hem i tid och bara skrota i soffan..

En försöker ju..

..att inte gå ner sig i skiten direkt efter semestern..så den här veckan har jag hittills inte jobbat längre än 17:15 en enda dag..jag är dessutom på jobbet i tid så det blir fulla dagar ändå..tyvärr har jag jouren, så jag måste jobba till 16 på fredag..och imorgon ska jag träna på lunchen, så jag får väl jobba lite längre än tänkt, men flexbanken är överfull så det ska inte överdrivas nu..
 
Nästa vecka är mitt mål att sluta kl.14 på fredagen..
 
Så får det bli

För Annika!!

Får väl kika in här för att inte bryta en tradition...men det blir svårare och svårare att hitta något..
Ett stort grattis till världens bästa Bajenbrud på 20-årsdagen!!
 
 
 
Som sagt..lite sådär positivt..lägger in ett par andra videos som jag hoppas du tycker om..
 
 
 
 
Men ingen födelsedag utan Bajen!
 
 
 
Grattis igen Annika! Hoppas din dag har varit bäst, precis som du förtjänar!